Dołącz do zespołu Animallab – SPECJALISTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się laboratorium weterynaryjnym, dostarczającym najwyższej jakości usługi diagnostyczne dla lekarzy weterynarii w całej Polsce.
Cenimy sobie rzetelność, innowacyjność oraz przede wszystkim – satysfakcję naszych Klientów.

Jeśli jesteś komunikatywną osobą, lubisz rozmawiać z ludźmi i lubisz przedstawiać swoje pomysły, aby zrobić coś lepiej i uruchamiać je, aby działały, to czekamy właśnie na Ciebie.
Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami pozytywne relacje w środowisku, które pomaga zwierzakom.

Praca w laboratorium w Warszawie.

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa infolinii laboratorium, będącej głównym punktem kontaktu dla lecznic.
  • Przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń telefonicznych z pracownikami lecznic (lekarzami, technikami).
  • Skuteczna i terminowa obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej drogą mailową.
  • Udzielanie podstawowych informacji i odpowiedzi na pytania dotyczące badań laboratoryjnych (w oparciu o dostarczone procedury i materiały).
  • Sprawdzanie i przekazywanie aktualnego statusu realizowanych zleceń badań dla lecznic.
  • Wyjaśnianie i klarowanie ewentualnych nieścisłości w informacjach dotyczących zleceń, próbek lub wyników badań.
  • Weryfikacja i informowanie o terminach realizacji badań.
  • Rozpatrywanie, rejestrowanie i koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Oczekujemy od Ciebie

  • Minimum rocznego doświadczenia w obsłudze klienta (w branży weterynaryjnej, medycznej, farmaceutycznej lub laboratorium).
  • Umiejętności komunikacyjnych (także aktywnego słuchania) oraz kultury osobistej w kontaktach telefonicznych i mailowych.
  • Podstawowej wiedzy lub gotowość do szybkiego przyswojenia terminologii weterynaryjnej/laboratoryjnej.
    Znajomość podstawowych badań i jednostek chorobowych zwierząt to atut.
  • Biegłej obsługi komputera.
  • Doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętności analitycznego myślenia w rozwiązywaniu problemów Klientów.
  • Empatii, cierpliwości, pozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi i chęci pomocy.

To oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji.
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w branży weterynaryjnej.
  • Pracę w młodym, dynamicznym i wspierającym się zespole.
  • Karta sportowa.

Aplikuj na adres: biuro@animallab.pl